Παράδοση
Τα παραγγελθέντα προϊόντα θα παραδοθούν από την υπηρεσία ταχυμεταφορών ACS στη διεύθυνση που έχετε επιλέξει στο τρίτο βήμα της παραγγελίας σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε το δέμα σας χρησιμοποιώντας έναν σύνδεσμο, ο οποίος αποστέλλεται αυτόματα στη διεύθυνση e-mail σας μετά την παράδοση της αποστολής στη μεταφορική εταιρεία. Κατά την παραγγελία μέχρι τις 11:00, ο τυπικός χρόνος παράδοσης είναι 4 εργάσιμες ημέρες.
Πληρωμή
PayU
Υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας την πύλη πληρωμών PayU, ένα ασφαλές σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών. Οι πληρωμές μέσω PayU επιβεβαιώνονται συνήθως μέσα σε λίγα λεπτά.
Δεχόμαστε όλους τους τύπους καρτών πληρωμής.
Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας ή κατά την επιστροφή των προϊόντων στην ZOOT, το συνολικό κόστος της παραγγελίας θα επιστραφεί στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Νομική σημείωση
Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών σύμφωνα με το άρθρο. 14 (1) του κανονισμού για την ΗΕΔ καταναλωτών: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέχει μια πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (ΗΕΔ) καταναλωτών, στην οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Παράπονο/Καταγγελία
Πρέπει να αξιώσετε τα προϊόντα; Εκτυπώστε και συμπληρώστε μια απλή φόρμα αξίωσης και στείλτε την στην ακόλουθη διεύθυνση μαζί με τα προϊόντα που διεκδικείτε:
ZOOT
U Sanitasu 2246
251 01 Říčany – Τσεχική Δημοκρατία
Στείλτε τα προϊόντα προς αξίωση συσκευασμένα κατάλληλα για να αποφύγετε ζημιές κατά τη μεταφορά. Μην χρησιμοποιείτε τη μέθοδο παράδοσης με αντικαταβολή, διότι τέτοια πακέτα δεν μπορούν να γίνουν δεκτά.
Η περίοδος εγγύησης όλων των προϊόντων μας ορίζεται από τον νόμο σε 24 μήνες και το τιμολόγιο χρησιμεύει και ως πιστοποιητικό εγγύησης. Τα παράπονα δεν ισχύουν για ελαττώματα που οφείλονται σε ακατάλληλη χρήση ή σε χρήση των προϊόντων με ακατάλληλο τρόπο. Οι πελάτες είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλουν παράπονο ή καταγγελία αμέσως μετά την εμφάνιση του ελαττώματος. Η αξίωση θα αξιολογηθεί σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές που έχει καθορίσει ο κατασκευαστής των προϊόντων ή ο αντιπρόσωπός του. Ο μέγιστος χρόνος για την επεξεργασία μιας καταγγελίας ορίζεται από τον νόμο σε 30 ημέρες, αλλά κάνουμε πάντα ό,τι μπορούμε για να γίνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Κατεβάστε ένα έντυπο καταγγελίας.
Μην χρησιμοποιείτε τη μέθοδο παράδοσης με αντικαταβολή. (Τέτοια πακέτα δεν μπορούν να γίνουν δεκτά.)
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μπορούμε να σας δώσουμε συμβουλές κάθε εργάσιμη ημέρα από τις 09:00 έως τις 18:00 στη γραμμή πληροφοριών μας ή στο e-mail: info@zoot.gr
Μπορείτε να ακυρώσετε τη σύμβαση εντός 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας. Σε περίπτωση μερικής ακύρωσης της παραγγελίας, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα συγκεκριμένα προϊόντα.
Εκτυπώστε και συμπληρώστε ένα απλό έντυπο αξίωσης και στείλτε το μαζί με τα προϊόντα. Η μεταφορά των επιστρεφόμενων προϊόντων γίνεται με έξοδα του πελάτη.
Θα επεξεργαστούμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα το συντομότερο δυνατό, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους.
Στείλτε τα προϊόντα στην ακόλουθη διεύθυνση:
ZOOT
U Sanitasu 2246
251 01 Říčany – Τσεχική Δημοκρατία
Κατεβάστε ένα έντυπο καταγγελίας.
Μην χρησιμοποιείτε τη μέθοδο παράδοσης με αντικαταβολή. (Τέτοια πακέτα δεν μπορούν να γίνουν δεκτά.)
Το κατάστημα ειδών μόδας ZOOT.gr λειτουργεί υπό την:
Digital People, a. s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Πράγα 5
Τσεχική Δημοκρατία
IČ: 28197071
DIČ: CZ28197071
AT (eur)
DIGITAL PEOPLE AS
CITIBANK EUROPE PLC, ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΥΣΤΡΙΑΣ
IBAN: AT901814000708700002
BIC: CITIATWX
Τηλέφωνο: +420 910 880 701
E-mail: info@zoot.gr
Εγγεγραμμένη στο Εμπορικό Μητρώο του Δημοτικού Δικαστηρίου της
Πράγας, τμήμα Β, φάκελος 12855
ΦΠΑ: CZ28197071
Αποκλειστικές προσφορές, νέα, εκπτώσεις.